02 November 2011

Kau kata aku.




Kau kata aku kuat ? aku kata , aku mana kuat macam Superman.
Kau kata aku lemah ? aku kata , aku memang lemah pun.
Kau kata aku suka meng"entah" ? aku kata , aku memang suka main dengan persoalan.
Kau kata aku suka diam macam batu ? aku kata , aku suka jadi batu , daripada jadi batu api.

Kau kata aku senyum selalu ? aku kata , takkan aku nak menangis.
Kau kata aku kuat nangis ? aku kata , takkan aku nak tersenyum je.
Kau kata aku ni membosankan ? aku kata , aku memang membosankan.
Kau kata aku ni kuat marah ? aku kata , aku memang kuat marah macam The Hulk.

Kau kata aku Perasan hensem ? aku kata , takde orang nak puji yang aku hensem , jadi aku perasanlah.
Kau kata aku Metrosexual ? aku kata , perempuan nak cantik , aku pun nak.
Kau kata aku suka mengadap Game ? aku kata , aku dah penat main "permainan" dalam kehidupan.
Kau kata aku suka melalak ? aku kata , kalau aku tak melalak nanti aku rasa tak best.

Kau kata aku suka tenung ? aku kata , sebab aku ada mata untuk tenung mata kau kembali.
Kau kata aku suka makan ? aku kata , aku tak cukup gemuk sebab tu aku makan tak henti - henti.
Kau kata aku suka emo ? aku kata , aku memang emo memanjang , sebab aku ada emosi.
Kau kata aku ego ? aku kata , aku memang super ego , sebab tu aku jadi bangang macam ni.

Kau kata aku suka termenung ? aku tersenyum dan kata , aku sedang termenung tentang masa depan. Di mana aku , apa aku buat dan siapa aku di saat itu.

Sekasih.

p.s : Tiada kena mengena dengan aku langsung . ni semua sebab bosan. hahaha

No comments:

All time ;