18 January 2011

ketawa sampai tergolek - golek.

Ok , aku bukan nak pertikaikan kewibawaan rakyat Malaysia , Malah aku punya semangat 1Malaysia sangat mendalam !

Drbook ? apakah ? siapakah ? tidak cukupkah dengan huha dua alam ?


Alamak , Ter-transparent kan pulak , haha


Lihat Perbezaan Dua Poster di atas.

Ok , Aku bukan mahu buka aib sesiapa , Tapi layakah cakap besar jika hanya sekadar baru berdiri di tempat yang baru anda jejak ? maksud aku , baru jadi pengarah , sampai nak ambil artis luar berlakon , pula yang diambil adalah artis luar yang tett. iaitu pamela Anderson.

"Jika 2 Alam saya mengundang dua pelakon luar, Aaron Aziz dan Shuhaila Salam dari Singapura, Untuk projek 2011, saya mahu menawarkan Pamela Anderson berlakon dalam filem saya. Pihak produksi saya sudah merangka beberapa projek baru yang akan kami laksanakan secara usaha sama."

terbaca sahaja artikel ini , ok first mata aku terbeliak . dan OMG . oh my gucci ! haha.

Dan dan selepas terbaca artikel ini , aku teringat akan khabar angin yang mengatakan Facebook akan ditutop pada akhir bulan mac , tapi logik kah ? sedangkan Facebook sekarang bernilai billion juta. mahukah Mark Zuckerberg tutop seperti itu sahaja ?

"Mark Zuckerberg announced that Facebook will be shut down in March. Managing the site has become too stressful. “Facebook has gotten out of control,” said Zuckerberg in a press conference outside his Palo Alto office,"
Ok , Kalau facebook tutop lah kan ? aku akan jadi ? gila , gila dan gila. hahaha.

Tapi kalau Dr.Huha buka DrBook aku akan jadi lebih gila. (:



Adakah ? Oh , memanglah tidak ! nanti ada downline !

Aku lebih rela untuk Menggunakan Tumblr, Twitter , Formspring , Tagged Jika Facebook Terkubur.



 Dan dan buat aku terus - terusan ketawa sampai tergolek - golek adalah bila membaca ini. >.<


Choy ! haha >.<

Image Credit to : MySensasi

Ok , Jangan Pandang aku sinis , aku tiada berniat untuk kutok siapa - siapa , tapi aku masih terfikir , jangan bongkak , jika tiada mampu untuk melompat tinggi .

p.s ; aku benci myspace sekarang , tak faham langsung sepatah haram. -.-

4 comments:

EwaFiwa said...

hahaha drbook ehh . :p

RIAN said...

jangan benci myspace. .
kena study balik. hahaha. .

Nizam Ash Aziz said...

ewa , ok lagi drbook , kalau drlove ? haha

Nizam Ash Aziz said...

Rian ; yupp, padahal saya dulu sangat addict dengan myspace, membesar dengan myspace katanya. (:

All time ;