23 November 2010

tag datang lagi!haha

 Rules and Regulations :
Once you've been tagged,
u r supposed to write a note with 25 random things, facts,
habits or goal about u.
At the end, choose 25 people to be tagged.

25 are u kidding me?
i have followers only 22 je la.
how come nak tag 25. -,-
tak tag boleh kan? :)))

1.Aku sangat suka merepek.dan orang yang rapat mesti tahu yang aku merepek macam mana kan? :)

2.Aku Jenis malas nak ambil kesah benda serius.coz.tahu tak.even benda serious pun aku boleh ketawa -,-

3.aku suka tulis puisi dan sajak.even aku tahu bahasa aku tak best mana pun -,-

4.hah!aku suka melalak dalam bilik air!

5.Aku suka makan tak habis,tapi air dah habis dulu.patotlah buncit :)

6.Aku perasan yang suara aku macam Faizal Tahir. :)



7.Aku sangat minat FT Island.mereka besttt :)

8.Aku ada crush sama kelsie Nelsen dan Ga eul! :)

9.Aku susah nak bezakan antara kiri dan kanan -,-

10.Aku kaki Jalan!aku tak boleh duk umah diam-diam!

11. Aku senstive yang amat,tapi susah nak nanges.pelik kan? -,-

12. Aku ada Penyakit Asthma.tapi aku sangat suka minum air batu :)

13.Aku mempunyai bakat yang terpendam,nak tahu apa?membuat belon menggunakan lidah.korang boleh buat?haha

14.Aku kehilangan cinta sebanyak.kejap heh.tak lebih 3 dan tak kurang dari 5 :)

15.Rambot aku kerinting macam maggi. -,-

16.Orang cakap.mata aku kecik2 dulu bessar punye!tapi bila dah besar,mata aku jadi semakin sepet punye! -,-

17.CITA-CITA AKU NAK JADI SEORANG STEWARD.DOAKAN KEJAYAAN AKU OK :)

18.I'm not single!dah tengok hampir 50 kali. -,-

19.Aku mempunyai Hamster yang bernama momo dan momoyy.

20.Sangat Cinta akan Kanak-Kanak.dan cinta untuk membuli mereka :)

21. Paling tak suka orang pandang aku macam ada hutang.aku pemalu sebenornye.hehe

22.Aku kuat makan.even badan aku cakcikeding!

23.Aku mempunyai Ramai kawan yang balanced di antara Lelaki Dan Perempuan.

24.Aku sangat sayang Abdul Aziz Bin Mamat,Roslina Binti Talib,Saiful Fazri,Nurul Fazira,Dan Alia Natasha. :)

25.Aku percaya yang What Goes Around Comes Around ;)

p.s; interesting tag!thanks BFF. :)

No comments:

All time ;