10 August 2010

persetankan sahaja. :)

aku diam diam,
heh terbakar la pulak dalam,
sampai bila kau nak bertalam?
dah la,semua tu bagi aku mendalam,

persetankanlah sahaja apa yang kau cuba sampaikan tu.
aku malas nak amek kesah lagi tu,!

sial,memang sialan,
persetankan sahajalah segala apa yang kau siulkan.
sebab apa kan?
MATA aku dah buta!
HATI aku dah batu!
TELINGA aku dah pekak!
KAKI aku dah bengkak!
TANGAN aku dah lengoh!
BADAN aku dah lemah!

teroskanlah segala persetan!
aku dah malas nak amek kesah setan.
bagi aku kau tak lah dipandang berat berkilo bertan-tan,
kau ringan sahaja macam lidi buatan,

heh.PERSETANKANLAH SAHAJA SEMUA!


















p.s;pergi book fair.ini sahaja yang mampu :)

5 comments:

jiwagambarkosong said...

tolak tepi..dah persetankan semua tuh..rasanya xmasuk dalam idup kamu pun..
kn??

nizam aziz said...

haha.ini cuma isi hati yang terluah. :)

nizam aziz said...

memang dah tak masok dalam idup saya lagi dah.. :)

Amanda Eltiqaz said...

ish..relax~ banyak senyum..nnt cute hihi

nizam aziz said...

haaha.ni cuma luahan hati miss.sekarang dah ok dah..cute ke?haha..terima kasih miss amanda! :P

All time ;