29 May 2010

i'm in love..

afternoon u allz,hahah.(gedik plak en)..biasa ah dah lame tak mengedik en..sekali sekala mengedik ape salahnnya en..pejam celik,pejam celik,dah seminggu nzm dah ada kt jb nieh..bdn pun dh maken kegemukkan.mana taknnya,,makan tido,makan tido,,tido makan,,muka pun dah jadi sembab je en.pipi pulak dah jadi tersorong-sorong mcm kereta sorong ..(mcm peribahasa pulak en)..tapi takpe la..sekali sekala jadi chubby apa salahnnya en,.asyik kering mcm papan je..ty tade pulak "orang" nk dekat en..hehehe..

cite pasal orang dekat tak dekat..orang jauh tak jauh..nzm rasa,nzm dah jatuh cinta..yuhuuu.. i'm in love..the feeling was great..haritu kua dgn along..nzm jalan2 la..servey barang..but when first saw "her"..hati giler punya berdebar..dup dap,dup dap..muka merah padam..mana takknya.,.dari tadi si "dia" asyik dok ushar nzm..mane blh thn en..hehe..perasan plak..

sejak aritu..nzm asyik teringatkan je si dia..tido teringat..mkn teringat,,mandi teringat..kalau lah aku dpat si "dia"..alangkah bergaya dan pastinnya langkah ku ini..si "dia" memang cantik..cute pun cute..lagi2 kalau dipadankan dengan nzm..muahaha..tapi takpe..nzm akn usahakn juga untuk mendapatkan si "dia"..si "dia" dah berjaya meruntunkan hati nzm..i hope u can be my "sayang"..(shout it out loud)

rasa2nya nzm dah dpt informasi tentang si "dia"..korang nk tawu tak sape si dia??

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



ini lah si "dia" yang nzm maksudkan..hehe.sounds crazy aite...want the pink one..jambu tak jambu..condemlah ok muka "jamban"..

p.s;tahnniah untk insan yg bernama Amir Bin Hussin..kerana menjadi raja sehari sudah..semoga berbahagia buddies..bila lak giliran aku..hehehe...sabo2..


No comments:

All time ;