13 February 2012

Fikir sendiri lah.



Anda cakap tiada apa yang ingin anda sembunyikan ye dalam hubungan ? Kalau Hide Recent Comment actvities , Friending Activities , Event activities , Wall post you make , even Things you like pun anda sembunyikan.

Mula-mula, Friending Activities anda sembunyikan. Kenapa ? anda takut saya tak boleh terima yang anda popular dan lebih glamour daripada saya sampai setiap hari ada orang add anda dan anda akan approve , plus banyak lagi yang anda tak approve kan ? . Selepas Friending Activities merebak kepada yang lain seperti rujukan di atas. 

Itu yang anda cakapkan tentang "tiada apa perlu disembunyikan dalam hubungan?", entahlah. Anda fikirlah sendiri ye. Malas saya nak cakap banyak kali. Nanti anda kata saya mencari salah anda. Tapi sampai bila saya nak simpan kan daripada membengkak busuk dalam hati kan ? tak elok orang kata.

Saya bukan jenis yang nak terasa hati pada semua benda , jadi sila jangan ralat untuk sembunyikan semua tu. Jujur kan lebih elok ? tak macam tu ? (:

p.s : Kalau boleh , Hide lah semua ya ? Saya suka main hide-n-seek yang lebih kepada stalking. Lagi adventure. Plus saya memang psycho mengalahkan cerita American Psycho. (:

No comments:

All time ;