02 November 2011

Bila rasa ku ini , rasa mu.


Entah rasa apa yang aku rasa sekarang.
Macam - macam rasa yang ada sekarang.

Kosong.
Nak diam je.

Baring atas katil.
Turun bawah katil.

Ke kiri tak boleh.
Ke kanan tak pun tak boleh.

Berlari tak nak.
Berjalan pun tak nak.

Minda ini lekatkan satu sahaja.

apa aku sudah terasa pada semalam ?

mengarut , mengarut..

Aku tak terasa lah.

apa aku sudah kecil hati pada semalam ?

Merepek , merepek.

Aku mana kecil hati..

Penjara lah rasa ini dengan penjara Alcatraz sekalipun.
Bisa aku menyelinap keluar menjadi banduan paling licik sekali.

Bila mana aku dapat keluar daripada Alcatraz.
Satu sahaja aku ingin tanya. Setelah beribu - ribu tahun terpenjara dalamnya.

"Apa yang engkau rasa , bila rasa aku ni kau dapat rasa ?"

Sambil berlalu pergi dengan "baju" yang koyak dan compang - camping.

p.s : Da*n , apa pasal aku nanes ni. hahaha.

No comments:

All time ;