28 May 2011

Letaknya hanya satu.


Terkadang marah,
Terkadang geram.
Terkadang Bercampur baur rasanya.
Terkadang tenang sahaja.

Terkadang keliru.
Terkadang Bercelaru,
Terkadang terburu - buru.
Terkadang seperti rasa memburu.

Terkasar bahasa.
Tertinggi nada suara.
Endah - endah tak sahaja.
Terkadang rasa berdosa.

Tapi,

Tiada benci darinya.
Hanya senyuman , Senyuman yang aku cukup kenal ertinya, sangat mendalam.

Letaknya hanya satu.
Sabar , tenang , tabah.

Saya cukup sanjungi sifat seorang hawa yang bernama
SITI NORAINIZA SAEMAN.
Itu yang buat saya sayang awak sangat - sangat. Maafkan saya selama ini yang banyak sakitkan hati awak.

p.s : Lain kali merajok, jangan duduk lama - lama dalam Tandas ye sayang ? tak elok. (:

2 comments:

C Zakura's said...

hehehe ^^" mekaseh dear, susah2 wat post tuk sy, ceh ! (pasan) haha ;D
betul kan,kan,kan ? hehe~
urm tak nak, b ckp nanti ade kak.......... :P tak takot ! (padahal penakot habes!) haha~
sy pu syg sgt2 kat awak, tahu tak ? sangat-sangat !

Nizam Ash Aziz said...

tak pasan pun.post ni memang khas untuk awak muncet. hehe. (:

hehe.tak takot ke ? i know you really well sayang..kang betol2 adak kak..... baru tahu.hah... :P

ye,saya tahu itu..no doubt bout it sayang. (:

All time ;