22 January 2011

KaraK ! : Laluan Puaka *versi jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri...*



OMG ! filem wajib tengok dan wajib tayang ! laju - laju lah keluar di pawagam ! excited to watch it !
Apa yang menariknya , Ini Filem seram pertama di bawah arahan Yusry Abdul Halim

"Mengisahkan Empat orang Pelajar universiti yang terperangkap dalam kesesakan lalu lintas di Lebuh Raya Karak dan mengambil inisiatif untuk menggunakan sebuah jalan lama. Dan tanpa mereka sedari , ada malapetaka akan menimpa mereka , satu persatu."



Antara Pelakon KaraK :


Shahir Af8


Sheira Aiyob


KilaFairy

Ok , Jadi bagi sesiapa yang ada facebook boleh lah lawati :


Official facebook Page of KaraK : karaKtheMovie

Bagi Sesiapa yang tiada Facebook , Boleh lah lawati Laman rasmi nya di :


Official Website of : KaraktheMovie



Official trailer for KaraKtheMovie.

Sedikit Sedutan Daripada Filem KaraK :








hah , tu je sikit , yang lebih nak tahu tengok wayang ok ? nanti lebih - lebih yusry marah. nantikan filem ni ok. kata Yusry dan Kru , COMING SOON !

p.s ; " hujan , oh hujan kenapaaa....." *seram*

5 comments:

aliza said...

bila nie?

Nizam Ash Aziz said...

tak tahu lgi kak , but cooming soon kataanya.tk sabr nak tengok ! :)

lea said...

i pernah lalu hway tu...seriosly i pernah 'terkena'......n lpas lepas tu i xlalu da kat situ malam2......

Anonymous said...

penah 'terkena' kat situ....x after kejadian tu saya da xlalu da kat situ mlm2.....

Nizam Ash Aziz said...

lea : oh yeke ? mesti seram kan ? luckily nzm tak pernah lalu situ. hehe

All time ;