26 December 2010

Kreatif tiada bertempat. ;)

hohoho !
SELAMAT HARI NATAL kepada mereka yang menyambutnya.

 The Grinch : " Are you having a holly, jolly Christmas? "

Mesti tergaru-garu kepala kenapa dan apa kena mengena entry di atas dengan Hari Natal kan ?
nzm kalau dah kreatif memang tiada bertempat. ;)


Ceritanya bermula begini.
Kerana minda kanak - kanak yang sangat memberontak.
maka terciptalah Hari Natal sendiri. Senang kata, Terciptalah Salju Sonata sendiri. ;)

" aish,bosannya melli sekimas ni "
Tiba-Tiba nampak gabus. Timbullah satu idea yang gila.


Selepas ambil je gabus ni.laju meluru naek atas Veranda rumah.
kemudian jadilah situasi seperti di bawah.


: Gosok jangan tak gosok gosok. >.<

Dengan muka yang tersenyum girang,gosok gabus tu laju-laju..
" Bestnya kalau melli sekimas hari-hari macam ini "

Tiba-tiba kedengaran bunyi motor Abah.
apa lagi,dengan langkah tak cukup seribu, teros melarikan diri.kalau tidak mampus. -.-


Terus sahaja sembunyi bawah katil, konon-konon tempat paling best lah sembunyi.paling strategik konon.
Tapi.



ABAH : " dikkk !!!!!!!!!!!!!!!!!, Salji apa ni !"


Dan nzm pun OH YEAHHHH !
dah agak dah. -.-

p.s ; Kreatif biarlah bertempat ;)

4 comments:

Kenishiee Wataru said...

Terbukti sudah dia masih lagi kanak-kanak ribena yang riang dan kreatif! XD hahak3..dengan sedikit omega3 dan zat besi dia mampu menjadikan hari-hari esok lebih ceria..minumlar MiLo..merintis kemungkinan..larikkK!!

Jeely jelly said...

terlebih minum ribena keee ?? :)
x bleh blah.. smbunyi bwh katil plak tu.. haha

Nizam Ash Aziz said...

hey topek ! ini masa kicik2 lah ! :P

Nizam Ash Aziz said...

jeely,bukan terlebih,terkurang..huhu..tu lah.ingat nak sembunyi dalam peti ais tak muat pulak. -.-

All time ;