23 December 2010

aku nak pakai macam tuh.nak pakai macam nih.tapi.. -.-


gedebuk,jatuh.
haish.maaf tiada kena mengena

fesyen heh ?
bagi aku kan. fancy tiadalah.
biasa sahaja.macam orang biasa.

T-shirt,Seluar Jeans,dengan flip flop nike aku tu.
ringkas kan ?

ingin cuba yang berat.
mahu tidak ? aku tak mahu.
dalam minda membebel,aku bukan artis.
tapi teringin. macam ni


Rayban Aviator itu,ingin sahaja aku sangkutkan pada mata aku yang sepet ini.
Leather Jacket itu mahu sahaja aku lekatkan pada susuk tubuh aku yang tak seberapa ini.
rumit,tapi ianya kelihatan sejuk kan ? kata mat salleh yang selalu melancong pakai seluar pendek "it's cool men" ;)


tapi hakikatnya,aku masih seorang tipikal dude yang pakai seluar jeans,ber T-Shirt dan Flip Flop Nike.
angan-angan itu tinggi,ingin sahaja aku pakai seperti di atas ,tapi aku tiada mahu dilabel Fashionista, tiada mahu digelar menjadi Fashion Vitctims. Jadi biarlah ianya berada di Zon selamat. PlaySafe orang kata ;)



p.s ; Buta Fesyen -.-

No comments:

All time ;