Masih aku ingat,apa yang kau pakai masa hari pertama,
Kau datang dalam hidup aku,dan hati ku berkata hey,
ada sesuatu dalam diri kau, :)
Kerana,apa yang kau buat dan apa yang kau ucapkan,
membuat aku lelah untuk bernafas, :)
Jadi mungkin benar yang aku tak mampu hidup tanpa engkau,
dan mungkin berdua lebih baik :)
Tetapi Perjalanan kau dan engkau masih jauh,
masih banyak lagi perlu dilalui,
Tetapi semuannya berlalu sebegitu pantas :)
dan segalannya sudah berakhir,
dan selepas semuannya sudah hilang,baru aku sedar yang,
Mungkin berdua lebih baik ;)
Dan aku masih ingat akan pandangan wajah engkau,
cara kau menjeling,cara kau melontarkan kata,
kau buat aku terawang-awangan,
kerana setiap kali aku pejamkan mata,
dan bawa diri ku di awangan,
aku dapati yang segalannya memang berakhir sudah. :)
p.s;mungkin ;)

No comments:
Post a Comment