09 March 2013

Hiatus.


Hiatus. Kompleks bunyinya. Tapi dalam maksudnya. Ya, dalam.

Omputih cakap Taking a break. Ye, aku sedang ingin taking a break. A long one. Yes, Hiatus means a long one. Dan tambahan di belakang a long one adalah to be determined if it will be continued.

Sebelum itu, pesanan akhir. Atau lebih kepada "maafkan" saya.

Maafkan saya, kerana tidak dapat jadi seperti yang awak mahu.
Maafkan saya, kerana saya tidak putus-putus buat awak terasa.
Maafkan saya, kerana saya tak pernah berhenti jadi bebal.
Maafkan saya, hanya kerana saya seorang yang suka cemburu.
Maafkan saya, bukan saya yang berada bersama awak untuk lihat kejayaan awak meraih kemenangan.
Maafkan saya, bukan saya yang pegang, buatkan banner, banting untuk beri semangat pada awak.
Maafkan saya, saya tak mampu sediakan "wardrobe" yang sesuai untuk awak.
Maafkan saya, sebab terlalu sibuk.
Maafkan saya, maafkan saya, saya perlu kuat untuk jalani ini semua.
Maafkan saya , kerana saya tak mampu jadi kuat semasa menaip ini. Cengeng mungkin.

Sebelum noktah dititik. Saya bangga dengan awak. Saya gembira lihat awak gembira, Saya tersenyum lihat awak tersenyum, saya seronok lihat awak seronok. Walau hanya daripada jauh. ;-)




"Maybe we're trying
Trying too hard
Maybe we're torn apart
Maybe the timing
Is beating our hearts
We're empty.."

Hiatus. Noktah

No comments:

All time ;