05 April 2012

Invasi dan tak disangka. (FIXI Novel)



Sedang aku membelek-belek page 9gag.com. Aku tak sedar yang Nama aku ditabalkan sebagai pemenang Cipta Slogan bagi Kontes INVASI sebuah novel Raja Faisal, Hadiahnya berupakan novel keluaran khas yang bertanda tangankan Penulis itu sendiri iaitu Raja Faisal.


Ini Gambar Penulis, iaitu Raja Faisal aka Papa King's (Penuntut dalam Jurusan bidang perubatan) yang sempat aku curi daripada Page Fixi, Mohon Izin Share Gambar penulis ini ye Fixi dan juga Penulis. Bulat dan comel orangnya. hehehe. (:

Terima Kasih buat para Panel juri , Penulis sendiri Raja Faisal dan juga warga Fixi. Setinggi Terima Kasih saya ucapkan dengan hadiah yang sangat "rare" ini. (:

Seriously dan sejujurnya aku tak sangka, Masuk suka-suka dengan slogan sambungan slogan "Saya percaya alien wujud kerana...daripada kecil saya disogokkan dengan filem E.T, Alien naik basikal terbang. dan hasilnya.


p.s : Kalau tidak kerana Chenta Hati, aku mungkin tidak mampu fikir dan buahkan idea se"kritis" dan setidak masuk akal begini. Terima Kasih Chenta Hati. Perang dunia ke-berapa pun meletus, saya tetap sayang awak. (:

No comments:

All time ;