06 December 2011

Salah faham. atau lebih senang better luck next time. (:




Bentar tadi , aku semak - semak . satu persatu susunan Email pada G-mail aku. Sudah lama aku tak buka , kerana bila aku bukanya . Benda yang sama akan aku tatap. Semuanya notification pada Muka buku.

Dan..

Aku tak perasaan ada satu Email daripada Air Asia , mati - mati aku ingatkan tentang promotion. tapi alangkah tersenyum girangnya aku. memang fuhh lah. Baca atas sekali. Anda diterima untuk jalan masuk interview , kemain ke telinga aku senyum. tanpa sempat baca sampai habis aku dah melonjak kegirangan.

Yippiiee..!

Tetapi kegembiraan tu hanya kekal berapa puluh minit sahaja , aku cuba check kembali . Tarikah short Intake itu sebenarnya sudah terlepas iaitu pada 30 November 2011, diulangi 30 November 2011. Hampir seminggu dah berlalu. Aku teliti betul - betul Email itu dihantar pada aku bertarikh 25 November 2011.

Sadis. Kan?

Inilah kali kedua aku kecundang dalam percubaan aku untuk terbang ke awan biru.

Aku takkan mengalah.aku tak nak kalah.

p.s : Aku nak kerja. aku nak tolong mak abah , aku nak beli kereta , nak cari rumah dan aku nak Kahwin dengan Chenta Hati. Hidup bahagia sampai anak cucu cicit. InsyAllah. Amin. (:

6 comments:

nur hamirudin ismail said...

laaa!!! kenapa x check gmail kau!!! aku lak yang rasa terkilan...

jiwagambarkosong said...

xpa. cuba lagi. jangan takut kalah. semua ada hikmahnya. berdoa.bersabar.tawakal. insyallah cubaan lain kali menjadi

p/s: rajin2kan diri lepas ni update email.
:)

C Zakura's said...

takpe, try lagi k, jgn sampai "putus asa" itu menguasai diri awak..
ingat selagi usaha dan niat kita tu ada dan betul, insyaAllah ada rezeki untuk kita nanti.. go go chaiyokk dear !
salam kerinduan dikala kejauhan, hehehe ^^"

Nizam Aziz said...

ame : hehehe.aku jenis memang malas nak check email. hahaha

Nizam Aziz said...

ai : ye apa yang berlaku ada hikmahnya. lepas ni kena lagi kuat berusaha. :)

Nizam Aziz said...

chenta : Thanks sayang for the support,InsyAllah kalau ada mood nanti saya akan cuba lagi ok . Salam rindu juga daripada saya. ;)

All time ;