04 October 2011

Takkan aku.



Kelmarin , Dekat City squre . puas aku pegang buku ini sambil berangan - angan bila aku akan dapat menelaah semua bait - bait ayat maut Jejaka ni.

Aku pegang - pegang , aku belek - belek. Kemudian aku letak kembali pada tempat asalnya.

Cik Rose bersuara : " Angah nak ke ? nanti mak belikan"

Ye baik , aku jadi malu. Takkan aku masih nak mengharap pada mak aku. Ye, aku mengaku aku manja. Tapi terkadang aku rasa nak tampar diri aku deras - deras sebab manja.

tapi nak buat macam mana , dah aku manja. Nak marah pun , aku tetap menonong jugak buat muka tak bersalah.

p.s : Dulu kecil - kecil mandi perigi , sambil gosok gigi .

2 comments:

jiwagambarkosong said...

dah belike buku tuh? pergh ! jeles boleh?

Nizam Aziz said...

belum lah.tunggu mak belikan.hahaha.tak tahu malu kan. (:

All time ;