11 October 2011

senyum sahaja.


Aku hampir hilang segalanya , aku hampir hilang semuanya. Tapi masih aku bertahan . Aku diamkan sahaja.

Aku tak pernah ambil hati , aku tidak kisah . Cuma pernahkah dianggapnya aku ada ? Entahlah . Mungkin hidup aku menumpang atas nama bayang - bayang.

Hanya terang bila Cerah siang , dan hilang bila malam datang.

Haish, sabar jelah . Selagi aku masih mampu tersenyum . Selagi aku masih mampu bertahan dengan semua kudrat yang ada. Aku akan terus tersenyum , aku akan terus bertahan.

Mungkin satu hari nanti , bisa dirasa bagaimana rasanya dipinggirkan , dijauhkan , Di"alien"asikan di kawasan sendiri.

Mungkin aku terlalu kuat dan akan terus kuat , sampai nanti bisa kau sedar sendiri kenapa hati rasa menjauh , kenapa semuanya tidak seperti dulu lagi. 

Tatkala itu , Maaf . Aku dah tiada apa - apa lagi untuk bertahan . Saat itu , Maaf . Aku dah tidak mampu ter"senyum" . Aku dah terlalu lama bertahan dan tersenyum . *senyum*

p.s : Kalau aku tak mampu tersenyum lagi ,  sila senyumkan untuk aku. (:

No comments:

All time ;