19 October 2011

Semua tentang aku , benar dari dia.


Sedang aku melahirkan jawapan, akan marahnya dia tentang aku , bencinya dia tentang aku , sukanya dia tentang aku , cintanya dia tentang aku , Sayangnya dia tentang aku , rindunya dia tentang aku.

Aku sedar aku rindu dia. 

Terkadang bongkak ini terlalu besar , yang Adam bisa digelar para hawa egonya tinggi melambung - lambung. Aku kelaskan diri aku pada level berikut.

Aku sedar aku sayang dia.

Setiap marahnya aku , dia diamkan sahaja . Setiap terbitnya kebodohan aku , dia senyumkan sahaja. Setiap bangangnya aku , dia berdiam buat aku lagi bertambah bangang. Setiap perang dunia yang aku dan dia cipta sendiri , Terkadang dia istiharkan bendera putih. Aku sambutnya dengan penuh kemegahan.

Bodoh kan aku ? tapi aku sayang dia. Sumpah aku sayang dia.

Semua tentang aku , semua tentang cengengnya aku , gembengnya aku , manjanya aku , bodohnya aku , sinikalnya aku , tipikalnya aku , bangangnya aku , kira serba satu tentang aku , benar dari dia.

Aku sayang dia daripada hari pertama aku dengar suara dia dalam Telefon bimbit.

No comments:

All time ;