29 October 2011

Mimpi maut.



Selang berapa hari yang lalu , bukan yang lepas.

"Jahanam , habis seluar Pull & Bear aku" , Rembesan air lecak terkena seluar aku. Aku terus berjalan bersama..

Ray ban Warferer yang beribu - ribu harganya. Earrings Topman tema Arnab. Plaid Shirt Daripada Zara.
Seluar semi - ketat Pull & Bear. Sambil Membibit Beg Tote Luis Vuitton. Sekali - sekala melihat - lihat kalau - kalau Boat Shoes Salvatore Ferragamo disarung di kaki ikut kotor sekali. 

Seterusnya Dibelek - belek Iphone 4s jika ada sebarang panggilan masuk atau pesanan ringkas , Tiba Di Starbucks, Macbook Pro Diletakkan di atasa meja. Terus aku disapa.

"Encik , ada apa yang boleh saya bantu ? Encik nampak seperti sesat ?"

Terus aku tersedar. tersedar dari mimpi maut yang memang maut. Ya , kalau begitu aku bangun dan semuanya nyata. Jangan biarkan aku terus tersesat. Dengan kemewahan dan Kekayaan.

Astaghfirullah..

p.s : I Love fashion , tapi cukup sekali untuk sekarang gila berfesyen, aku dah serik dengan dua kemeja Topman macam harga sewa sebuah rumah.

p.s.s : Confessions , aku pernah bercita - cita nak jadi Fashion Designer. :)

No comments:

All time ;