21 September 2011

cemburu ?


Sebentar tadi , aku baru dapat khabar berita yang teman baik aku ,. Dapat dan berjaya menyambungkan pelajaran ke peringkat lebih tinggi lagi .

Katanya ke UITM di Shah Alam . dan ada yang ke UTEM. aku tersenyum dengar khabar gembira itu . dalam hati aku " eh, bestnyee !" . Dalam masa yang sama aku rasa kosong , dan .. entah lah.

Chenta hati aku , berada jauh di sana sama juga seperti yang lain , sedang berada dalam "dunia" menara gading . aku masih di sini . 

Jauh dalam sudut hati , teringin sekali aku belajar bersama mereka . Mengembangkan ilmu aku yang belum cukup di dada ini . Tapi apakan daya. mungkin rezeki aku di jalan lain.

Aku hanya mampu tersenyum dan bersabar mengharungi ini semua. Tahnniah dan semoga berjaya sahabat - sahabatku yang berada di "dunia" menara gading sekarang. dan tak lupa juga untuk Chenta hati.

Masih aku di sini , tersenyum. menanti hari esok yang mendatang seperti biasa..cemburu ? tidak lah. Aku lagi suka. aku tumpang gembira. *senyum*

No comments:

All time ;