12 September 2011

biar betul ?


Sampai sekarang aku masih tersenyum dan terus tersenyum , dan terus bertanya mengapa cik Ros sembunyikan aku daripada semua ni.

Sebentar tadi aku belek - belek , aku kemas - kemas , aku susun - susung semua sijil - sijil aku . Tapi yang menjegilkan mata aku adalah surat tawaran daripada UITM dan UTM yang tertera nama aku.

eh biar betul ? itu yang buat aku tersenyum dan tertanya - tanya kenapa cik Ros sembunyikan daripada aku, dari tadi dia asyik lalu lalang je depan aku , ah malas nak tanya. Alasannya nanti.

Tak mahu berjauhan dengan anak kesayangan dia ni. Pasti tergelak aku dengar celotehnya itu.

Yang pasti sekarang ni aku sudah hampir satu tapak lagi mengenggam diploma . Terima kasih KPTM , Terima kasih Cik Ros kerana sembunyi semua ini. (:

p.s : Aku sayang Roslina binti Talib sampai nanti aku mati.

No comments:

All time ;