06 July 2011

lalai.

Terkadang kita tak sedar kan , yang kita sebenarnya tanpa sengaja menyakiti hati orang yang paling kita sayangi.

Sehinggalah kita sedar , orang yang paling kita sayangi, perlahan - lahan berubah, dan mereka bukan mereka lagi.

Jadi setiap perbuatan dan percakapan, adalah pisau yang menunggu masa sahaja untuk menghiris hati orang yang paling kita sayangi tanpa kita sedar.

"Cuma bergantung pada tajamnya pemikiran anda , dan tumpulnya kepekaan anda terhadap sensitiviti tentang orang yang anda sayangi. jadi jagalah hati orang yang anda sayangi, seperti mana mereka menjaga hati anda."

Tidak susah kan melihat mereka tersenyum, seperti hanya mereka seorang sahaja yang teristimewa bagi anda.

Dan tidak susah juga , melihat mereka "tersenyum" , berdiam seribu bahasa tatkala anda semakin leka dan lalai dengan sensitiviti mereka. (:

p.s : Saya , mungkin insan yang kamu tidak mahu untuk lihat , bila berpakaian serba merah. sebab saya tetap saya , saya tetap saya yang sama. tetap tidak handsome jugak. terima kasih.

2 comments:

C Zakura's said...

urm.. :"( kenapa post ni buat saya rasa macam nak menangis ni ? (i love walkin in the rain coz nobody's know that my tears..)

Nizam Ash Aziz said...

lah ? kenapa ni sayang ? tak lah. entry ini sahaja saya buat. tidak ada kena mengena pun dengan awak ok. (:

All time ;