08 June 2011

Bertajuk Ringkas


Ahad Lepas , Bertemulah dua merpati sejoli, dua joli , tiga joli , empat joli, berjoli - joli. *ketawa* , Setelah berhempas pulas melawan gelodak rindu. Lama jugaklah kami tak jumpa. *senyum*

Pertama - tamanya , destinasi yang aku dan si "dia" tuju adalah Jusco Tebrau, pehh, memang penuh. Jadi kami buat keputusan untuk terus menuju ke Pizza Hut di Bandar. ,


Di sana aku mendapati diri aku dibuli oleh si "dia",  Menghabiskan semua Pizza yang aku order , Walhal dalam hati nak makan bersama dengan dia, Walaupun Personal Size , aku rasa macam nak muntah, "takpe ye muncet , hari tu hari awak , awak tunggu lepas ni eaa ?"


Destinasi kami seterusnya adalah, Giant ! Giant ! Giant ! memang inilah destinasi yang biasa kami lawati untuk tonton wayang gambar bersama, tup tap,tup tap, kami buat keputusan untuk menonton Nur Kasih The Movie,

At First anggap cerita ni biasa - biasa sahaja, sebab aku hanya melihat dua episod tak silap , yang the series punya, but the movie was very amazing. ! lima bintang , sangat sesuai untuk ditonton mereka yang sedang hangat bercinta , dan juga pada mereka yang sudah berkeluarga. Aku lihat si Dia di sebelah penuh menghayati setiap babak dalam cerita Nur Kasih . "Sedih ye muncet ?" *ketawa*


Jam menunjukkan pukul 8.30 , dan timbul idea gila kami berdua untuk teros memaratonkan aktviti kami menonton wayang, Kungfu panda 2 , Pirates 4 , dan Karak menjadi taruhan , akhirnya aku dan si dia memilih untuk menonton Pirates 4 ,

Aku cukup berani katakan yang Filem Nur kasih memberi impak besar berbanding Filem Pirates 4 yang Plotnya banyak bergantung pada watak Jack Sparrow iaitu lakonan Johnny Depp, Dan ternyata Nur Kasih menang kerana aku dapat lihat si Dia di sebelah tak berhenti - henti menguap.


Aktiviti yang seterus seterusnya biarlah hanya kami sahaja yang tahu *ketawa* , haii , kitaorang makan burger je, tu pun nak tahu ke ? hehehe. (senyum) , dan saya, cewah teros bertukar saya. 

Dan saya nak berterima kasih kepada awak SITI NORAINIZA SAEMAN kerana sudi ke bidan terjun menjadi cikgu memandu saya, ngeee. Walaupun setiap "bonggol" yang ada saya langgar , awak tetap tersenyum melihat saya dan sabar sahaja mengajar saya. *senyum*, terima kasih sangat - sangat kat awak . Sayang awak sangat- sangat !. ngeee *jiwang*


Dan tak lupa jugak, cewah dah macam menang anugerah beb , terima kasih kepada awak, ye awak , SITI NORAINIZA SAEMAN kerana sudi membelikan saya EDT Faizal Tahir iaitu FIRE SG men! aumm.sangat wangi,

Awak tahu tak yang saya sangat mengidam EDT tu sejak Iklan Faizal tahir keluar dekat TV3 , Terima kasih bangettt ye wahai chenta hati. ngeee..Maaf kalau entry ini jiwang. *senyum*

p.s : nak jumpa lagi boleh sayang ? (:

2 comments:

C Zakura's said...

hehehehehe ! sungguh comel post awak ni dem0k ! ehehehe~~ mekaseh tau ! ea,, ^_*
sy tak buli awk lah dem0k ! hehe, alaaa, jgn buli sy ea pasny, kang ade yg tak nak mam piza ag..hehehe~
mekaseh sebab teman tengok cite Nur Kasih, memang sebenarnya nk tgk ngn awak, hehehe, 1 ary 2 kali kite tgk wyg kn ? hehehe, pehh ! best wak !! hehehe..
awk tak yah berterima kasih untuk perfume tuh k, tak berapa sgt pon wak, sy tahu awk dah lame ngidam, sbb tuh sy amek je perfume tuh then bg kt awk, hehehe ! sy akan happy bilamana awk jugak happy ! hehe sgt2 suka ! :)
nanti keluar awk pakai tau minyak wangi tuh ! hehe, ye2, nanti kita jumpa lagi eaa b ! tau2 ! ^_* sayang b sangat2 ! I really Loving u dear ! n thanks for this sweetest post !! really like ! hehe ! salam kerinduan dr saya ye Nizam Aziz ! :*

Nizam Ash Aziz said...

comel ke ? x pun.hehehe..takyah terima kaseh lah,entry ni khas untuk awak muncet..hehehe..tak nak mam pizza sudah ! kita mam laen..hehhe..awk memang degil,! saya dah letak, awak tetap amek balik minyak wangi uh kan ? kan ? grrr..ye nanti kita kuar ,saya sembur banyak2 eaa..untuk awak..ngeee :D , sayang kat muncet sangat2 jugak ! ye saya sambut salam kerinduan awak uh eyza ! :*

All time ;