08 April 2011

Mungkin .

Mungkin , wangi rambut itu jarang dapat aku hidu selepas ini .
Mungkin , Wangian "Escada itu" , hanya akan dapat aku hidu bila ke kedai "fragrance"
Mungkin , Ketawa paling unik yang pernah aku dengar akan jarang temani halwa telinga aku.
Mungkin , lembut tangan ini menjadi kasar bila rindu akan genggaman tangan yang lembut daripadanya.

 Tiada mungkin , itu pasti.
pasti demi perngorbanan.

Terbang lah .
Terbang lah .

Mainan mata tajam itu , mungkin lumrah.
Godaan hati , jiwa layu itu lumrah.

Tapi tidak bagi aku. Bila mana bebayang itu aku ibaratkan aku, berdiri di belakangnya.
Ia tetap Berdiri menjadi bebayang yang konon nya aku pegang karakter sang Bidadari Penjaga. yang tiada pernah lepas mengirimkan erti kata - kata rindu yang bisa diterbangkan bersama angin.

Terbang lah , terbang lah tinggi - tinggi dengan cita - cita kamu sayang. *senyum*

Aku masih di sini , menjejak gagah lapisan bumi , menjeling cemburu pada birunya awan.
Ya , aku masih di sini.

"Walau kau jauh, Ku sentiasa menunggumu
Inginku imbas kembali memori
Walau kau jauh, Ku berjanji kan terus tunggu
Dipisah lautan biru , Ku mahu kau tahu
Aku kan terus menunggu"


2 comments:

C Zakura's said...

pengorbanan yg akan menemukan kita dgn kebahagiaan bersama kelak..
walau kau jauh, ku berjanji kau tetap dihatiku..;)

Nizam Ash Aziz said...

ku janji kan terus tunggu syg. <3 (:

All time ;