07 February 2011

Maafkan , saya memang menyakitkan hati dan menjelikkan.

Kenapa saya memang menyakitkan hati dan menjelikkan ?


Sangat sangat lampi , dan blur bila belajar benda baru . :)


Saya suka bercakap dengan orang , tapi saya akan pandang lain bila orang cakap dengan saya. :)



Bila tidur saya akan menjelajah satu dunia . Orang yang sebelah saya harus berjaga - jaga hehe


Bila saya mandi saya akan memekak menyanyi, paling - paling lagu Faizal tahir , dan mandi berjam - jam.


Bersiap berjam - jam . nak make up iron rambot apa semua. But ditegaskan , saya bukan gay mahupun Metrosexual. :)


Bila orang serious , tak boleh serious , akan tetap tersenyum . But depends on situation lah. Kadang - kadang ada orang sampai tak jadi marah. :)


Saya suka buat belon guna lidah , orang cakap saya pengotor , bagi saya ia unik. (:


Bila saya tidor , saya akn hisap ibu jari , haha , sekarang dah jarang dah , sebab tu gigi saya macam arnab di depan. :)


Bila makan , jangan kongsi air sejug dengan  saya,  conform air habis dulu . Tu sebab saya buncit. (:


Bila baju saya renyok , kotor , atau barang saya damaged , saya akan membebel tanpa segan silu dari pagi sampai petang , then bila dah malam baru saya sedar,  yang saya sebenarnya membebel tanpa penat. (:


Saya cepat jatuh cinta pandang pertama , tapi kerap kali ianya ditolak bila cuba sampaikan hasrat hati. Dan paling tidak saya simpan rasa itu lama sehinggalah orang yang saya suka itu dah berpunya.  :)

p.s : Hakikat seorang Nizam Aziz. :)

No comments:

All time ;