01 February 2011

jauh terbuang,

Hari - hari aku bermonolog , di mana kurang aku. di mana silap aku.

Jauh sudah terbuang . Mungkin kehidupan sejauh ini tidak pernah berhenti menguji .

Aku bagaikan aku Hidung tak mancung bak seludang.

Pipi Tersorong - sorong , sibuk pandang Kristal jernih pada Ribuan Kristal yang pudar malar warnanya.

Aku tidak mintak simpati, cuma aku terkadang merasa .............

Jauh Terbuang..

Mungkin , Jalan takdir menentukan . Aku ditolak , aku dibuang. Cinta aku dipermainkan. Tapi tiada mengapa , aku suka akan Jalan takdir yang penuh api duri ini. Aku tak pernah salahkan siapa - siapa.

Aku bahagia lihat mereka yang bahagia , Walaupun aku sekadar menumpang kebahagiaan mereka daripada jauh . Bagi aku , cukup sudah. Puas , aku merasa bahagia orang lain. *senyum*


p.s : Bomber Jacket ! wuhoo !finally ! :)

No comments:

All time ;