01 February 2011

Bapak Jakun.

Salam 1Malaysia semua ! sehat ? selsema tidak ? al-maklumlah musim hujan kan ?
Tapi ini bukan cerita pasal cuaca , Macam biasa yang selalu pengkaji cuaca akan kaji .

Semalam Jejak langkah ke Batu Pahat Mall. Ke hulu - ke hilir mata keliling. Berpinar - pinar. Sana sini Sale. Macam Jualan hujung tahun, Berjalan punya jalan. wahhhh ! *selamat tidak terjojol biji mata*

Sebelum wahhhh bersambung , kita imbas kembali.. *flashback* , Aku sangat tergila - gila akan jaket seperti mana dipakai oleh....


Zac Apron. eh salah Zac Efron dalam 17 Again.

Bersambung..Wahhh ! lawa gila Jacket hitam yang aku pegang ni , tangan dah mengigil. Ok , Baik. Satu pelaburan telah dibuat. Pada mulanya ingat kan. Tak payah nak ingatkan . Biasa jacket - jacket macam ni semua mahal , tapi yang ini boleh dikatakan agak berpatotan lah.  *ketawa*


Dan Cuba lihat tubuh badan sendiri dan sarungkan. *ketawa* , Mari lihat. Ketawa Jangan.



Itu Dia Nizam Aziz yang ketidak sedaran diri. *ketawa*. Baik Tamat.

p.s : sumpah mood masa menaip ni macam setan.lari sini sana.

2 comments:

EwaFiwa said...

Zac Efron tu ex bf ewa aww :p

Nizam Ash Aziz said...

oh yeke ? bukan ex nzm ke ? MUahahaha

All time ;