22 January 2011

rindu pada si tembol dan si kudutan.

Ok , baik , siapa tembol dan kekudutan ? dan kenapa rindu dia ?

tembam + bolat = Momo

kurus + kudut = Momoyy *tapi mungkin sekarang dah tembol macam momo. hehe.

tiba - tiba rasa rindu pada mereka berdua.

- Rindu gigitan mereka.

- Rindu Bila mana mereka berdua bising di pagi buta dalam pukul 3 pagi , gara - gara diminta buka kuaci dan suap pada mulot mereka , dan mereka terbongkang selepas disuap kuaci oleh saya. :)

- Rindu Golekkan Si Momoyy dalam bebola nya , ke hulur ke hilir tak reti duduk diam.

- Rindu bila mana lihat mereka berdua bergaduh rebutkan "roda senaman"

- Rindu lihat mereka tidur di ceruk "rumah" mereka , even mereka tahu "rumah" mereka agak besar sekarang.

- Rindu tengok si momoyy terjun kuak lentang dan gaya bebas daripada bahagian atas "rumah" nya , kemudian jatuh macam nangka busuk.

- Dan paling saya rindu , saya bangun pagi - pagi buta dalam 4 pagi , dan lihat kecomelan mereka tidur terbongkang , si momo yang tembol tindih si momoyy. kasihan si momoyy susah nak bernafas. ;)



Say hai to mumuyy. (:



Zaman kegemilangan mereka. ;)


Semasa ini , mereka hanya mampu tinggal di rumah setinggan tiada bilik sahaja. :)

Ok , sudah lah tentang cerita mereka berdua ni . sayu je. rindu gila.. sekarang mereka berdua dah mampu sewa banglo ada bilik dah. hehe.

p.s ; teringat cerita G- Force. -.-

No comments:

All time ;