14 January 2011

Kerana Mereka .


Kerana Mereka aku buka minda.buka mata,buka telinga.
Kerana Mereka aku sayang akan bahasa.
Tapi aku sekeras - keras mahu menolak , aku bukan orang bahasa.

Biarpun orang anggap taipan aku merepek.kosong langsung tidak bermakna.
tapi biarlah , itu panggilan kosong orang terhadap aku yang suka menaip.

Kerana Mereka .




"Walau macam mana celakanya kehidupan itu, ia tetap kehidupan"

 
 
Dato ' A. Samad Said.

"Segala Yang Dihasrat , Tapi tak didapat, Adalah Nikmat Paling Padat"


ALLAHYARHAM Tan Sri P Ramlee.

Image Source : Qaiyum.net

"Di mana kan ku cari ganti, Mungkinkah di syurga, Untuk kawan berduka, Menangis bersama, selama-lamanya"


Mamat Khalid : Tempurung Pecah

Image Source : Dunia Kantoi

"pecahkan tempurung itu! galaksi dan diri pasti bersatu"

  
Ana Raffali : Gemar Bunyi Gitar

 Image Source : Allaboutttqh

"Mari patahkan papan markah lama, Mari padamkan buku tiga lima, Biar luka sembuh sendiri, Biar lupa dimakan hari"



Image Source : Flickr : YayaNadia

" Lelaki , suka tak suka, tak beza bibirnya, duduknya sama, --tak duli"



Image Source : Vianna Nasir

"Aku manusia lemah , selalu tejatuh , berbeda aku dari mu , kau berdiri teguh..."


Noh Hujan

Image Source : Cik Bunga Sakura

"Biar pun aku yang asing, Selalu memikirkanmu, Ku percaya cinta itu memang buta"

Taipan Mereka, Cetusan Minda Mereka, Kreatif Cara Mereka.
Buat aku ingin tangkap rasa kagum , dan sematkan dalam hati ini.


2 comments:

EwaFiwa said...

wow, ni satu penulisan yg sgt bermakna. ewa suka part yuna ;)

Nizam Ash Aziz said...

thanks sesangat mrs.fiwa ! terharu sangat - sangat ! (;

All time ;