21 January 2011

jangan bilang aku gay. (:

Ok , bila mana entry ini dibaca oleh anda pembaca entry, jangan pernah bilang aku gay ok ? (:
Aku minat dia , ye dia G-Dragon atau Kwon Ji Yong , bukan kerana dia handsome , jambu atau apa . Aku masih straight ok ?

Lihat sahaja gaya dia , fashion dia , cara dia sampaikan nyanyian melalui rap dia. Sungguh bergaya dan cool di mata aku. Bagi aku dia trend-setter. (:

Bagi aku Dia sangat berani , bila mana bermain dengan fashion .
Tak nak cuba jadi macam dia ? oh maaf , Al maklumlah Malaysia ni 1Malaysia , jadi faham faham je lah . (:






















berani kan si Naga - G ni berpakaian ? (:
mahu ikot ? haha , berangan je lah. (:

p.s ; I Should Open the door

2 comments:

Jeely jelly said...

ha ! ape lagi... g r shopping baju2 baru ikot style dye.. :)

Nizam Ash Aziz said...

haha , boleh aja ! tapi antara berani tak berani ah nak pakai ! hehe :)

All time ;