27 January 2011

feeling so gay ! haha


Ok , gua terasa sangat GAY sekarang ! haha.
Tiada perkara yang Gay melainkan yang gay - gay belaka ! haha
benda kecik gua dah menangis ! ish tak lelaki lah !
benda kecik gua dah nak touching ! ish tak jantan lah !



Ok , gua merasa sangat GAY sekarang. haha !
rite here , rite now.
Nizam Aziz , Oh , silalah jangan jadi bapok ! haha
Nizam Aziz , Oh , silalah jangan jadi Sutun !
Faktap! , itu sutun gua hi-lite pink.HAHA


Patrick : "Eventho i am pink, im not gay !"
Jadilah Maskuling.
Jadilah Mastulen. haha.
sekarang gua rasa just nak rock , rock dan rock ! , 
Macam Noh Salleh , check , check , mas , maskulin. ! haha


Cover Maskulin Februari 2011.

Biarpun dia buat lirik macam ni ,
"Biarpun aku yang asing,Selalu memikirkanmu"
Bagi gua dia tak lah gay sebab selalu asing mahupun memikirkan Mizz Nina.
Bagi gua lirik dia tak gay, lirik dia mendalam.
tak gitu noh ? hahaha.


Inilah dia contoh maskulin terbaik. Si lanun yang gila - gila. haha
sampai sekarang gua terfikir - fikir , macam mana nak grow a jambang and misai macam dia.
sampai terbawak - bawak dalam mimpi. faktap !haha

p.s ; alesanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! roar ! roar ! roar !haha

No comments:

All time ;