22 January 2011

dulu - dulu kuat berangan , sekarang suka tulis karangan.

Salam satu malaysia bapak  - bapak, ibu - ibu . haha ,jadi apa relevan tajuk entry di atas dengan apa yang saya akan taip ini adalah tidak berkaitan langsung , mahukan publisiti konon. hehe , tak lari macam artis . (:

tapi memang , dulu - dulu saya kuat berangan , sampai habis muka saya penuh dengan jerawat, (:

kenapa saya kuat berangan ? nak tahu ? sebab saya suka makan buah berangan . haha tidaklah. sebab.. baca di bawah sila , saya tergelak bila fikir apa sebenarnya berlaku sekarang. (:

Dahulu masa zaman gila - gila kartun pokemon , digimon dan sebagainya , saya ada pokeball taw, macam ash guna , dan everytime lepas tengok pokemon  saya akan berangan macam ni

Nizam | Ash : " pikachu ! I choose you !" 



Konon - konon saya akan berlawan dengan Team Rocket dan Pikachu akan keluar ditemani Bulbasaur dan squirtle . haha . sumpah bila fikir balik , kuat jugak daya imaginasi saya kan ? haha >.<

Selepas itu , anganan saya kuat disertakan daya imaginasi yang tinggi , saya akan panjat pokok belakang rumah cik nasir , saya akan duduk di atas dahan , dan konon - konon saya Tarzan . haha


Tak Cukup dengan itu , saya ni dulu peminat setia wrestling , paling saya minat Hardy boys yeah ! jeff hardy lu rock beb ! haha. sebagai peminat setia , saya tidak lepas berangan jadi sepertinya , dan hasilnya...



Pantang ada waktu terluang, saya akan naik katil double - decker saya dan.. terbang seperti jeff hardy ! wuhoo! (:

p.s ; saya mahu kembali ke zaman kanak - kanak. (:

2 comments:

jiwagambarkosong said...

Hardy boys?
hei sama lah !! ngeee..
:)

Nizam Ash Aziz said...

haha. sama eh ? huhu cool kan / (:

All time ;