13 January 2011

Barang Baek punya ! [Faizal Tahir : SG Men ROCK]


Kenapa Barang Baek Punya ?
Kata Faizal tahir

Faizal Tahir : " Barang Baek ada ? "

wuhooo !

Pertama kali mata tertumpu kat iklan Faizal Tahir itu , Hati Dah kata, Wah ! aku pasti milikinya !

Barulah Bau Hot setap macam Faizal Tahir. :)



Peh ! Rayban Aviator anda Terbaik FT !
Ok , Kembali ke jalan asal. Apa kena mengena FT dengan Silky Girl Men ?

"ROCK ! ROCK ! ROCK ! "

alalala , comelnya gua ROCK. hehe


Ok , Apakah Rock ? adakah kerana suara gua sama seperti suara FT bila gua karaoke ? Oh Tidak !

Senang cakap , ROCK adalah Eau De Toillete .? Apakah EDT ? tak tahu ? pergi tanya Jose Mourinho. haha

Nzm : "kak , EDT Faizal Tahir yang baru tu ada tak kak ?"
Akak Watsons : " Hurm , Takdelah dik, belum sampai lagi "
Nzm : "Oh ye ke kak ?"
 Akak Watsons : " yupp."

 Yupp ? macam gua percaya ! haha

Gua jalan - jalan pusing - pusing lagi satu pusingan . ok akak watson's. Anda memang tidak tahu barang Baek itu dan ternyata anda menipu. (:

Ok , Aku ketok memang macam tin biskut , dan terang - terang tulis ROCK. dan konon - konon Bayang FT pada Tin Biskut itu sambil gua bayangkan dia pegang gitar Fender !. hehe.

Teros gua Mengangkatnya ! Dua ok gua angkat ! ok gua tipu, Gua angkat satu sahaja. hehe :P

Selamat masa gua membayar harga ROCK ni , akak tadi tiada. kalau tidak . paham - paham sahajalah (:


Pandangan Depan. (:

Pandangan Belakang. (:

Pandangan Bila Dibuka. (:

Tentang ROCK :
-Grafik Hiasan Bekas yang menarik .
-Bekas simpanan yang sangat unik , seperti tin Biskut. hehe
-Harganya hanya 29.90 RINGGIT MALAYSIA untuk 75 ml
-Bertahan sehingga 6 Jam. bukan 16 jam ok.
Untuk Info Lebih Lanjut sila Lawati : SG Men Official Website

Jadi bagi mereka yang tersangat mahu menjadi hot setap ! atau mempunyai bau seperti FT ! silalah ke gedung atau farmasi berhampiran anda ! hehe (:


"Celebrates the love for rock music. Citrus, bergamot and pepper stimulate the senses, evoking confidence in the opening notes. SG Men’s Rock EDT finds balance in the middle notes with sensual accords of Jasmin, Rosewood and Ylang-Ylang. It calms down to a hypnotic mix of musk, cedarwood and amber."

"ROCK ON!"



Sebelum Gua mengundurkan Diri , TAHNNIAH buat Faizal Tahir kerana berjaya menyondol , eh ? haha abaikan , berjaya mengondol Persembahan Terbaik Bagi Anugerah Juara Lagu Ke - 25 . Gua yang lemas tengok dia lemas. haha (:



Hanyut - Faizal Tahir [ Anugerah Juara Lagu]


Image Source :  Gadisku.Info

Teruskan Berkarya Wahai Oh SUPERMAN ! (:

p.s ; Hot setap sangat ! haha

4 comments:

OnlyZul said...

ok tak bau die...
kena beli satu nieh..haha
Fresh ke Sweet?

Nizam Ash Aziz said...

bau dia heh ? tak fresh tak sweet. dua2 boleh.yang penting rock ! kalau nak bau macma Faizal tahir kenelah beli. hehe ;P

C Zakura's said...

dear ! :) awk dah dapat kan ? hehehe ! sy happy bila awak happy tau ! ^^" mishhh u so much ! :*

Nizam Ash Aziz said...

dah, dah dapat dah ! saya lagi happy bila saya letak balek,org uh tetap nak belikan jugak.ngeee... :D miss u so muchh to dear ! :*

All time ;