21 December 2010

Lapor dan sumpah aku pelik. -.-

First of all.
nak habaq mai.perasan tak,terkadang nzm bahasakan diri nzm as
aku,gua,nzm..kenapa berubah2 en ?sebab ikut mood.
bukan PMS uh..pahe ? :)

Secondly jangan tiru aksi ini di rumah atau di rumah sewa anda ok ?

nzm ni jenis perawan malam.ceh perawan malam ?
bukanlah ! nzm jenis kuat makan malam !
tapi badan maintain je an ? pipi naek whatthefishwithchips ! -.-

So Nak dijadikan cerita,Malam kelmarin.
Lapo,punya lapo punya lapo.
bukak la peti ais.wah ayat nak skema.
bukak,punya bukak punya bukak.
Nampak lah Jambu Batu.

sedap kan ?

tapi sayang tiada asam nya ! sh*t.
hilang kesempurnaan untuk makan jambu batu.
teori mengatakan yang,pagi-pagi Kepala akan proses dengan lambatnya.
Maka.Terjadilah sesuatu di luar jangkaan.

cuba korang bayangkan an.

Jambu Batu


nutella Chocolate Jam

kenapa ada plus di atas ?
kerana tiada asam,dan kelembapan otak berfikir.
plus makan sambil tersenyum sorang-sorang.
maka terhasilah tindak balas di mana.
Jambu itu dicecah bersama Chocolate Nutella yang TERnampak oleh mata kasar.

Maka Disytiharkan nzm sedang mengalami proses kelembapan otak berfikir peringkat pertama !
oh yeah !

maka terjadilah seperti ikan kekek mak iloi-iloi di atas. -.-

Dan tidak cukop dengan itu.
Sambil tersenyum ketawa sorang-sorang.
Maka jadilah terealisasi lah kelembapan otak berfikir ke-2.

cuba korang bayangkan
 
Jambu Batu 


Asam Pedas

ok.maken pelik -.-
Asam pedas plus jambu,sangat eksotik rasanya. *_*
please,Dont try this at home ok. -.-

Kesimpulannya,Jangan Makan di Malam Hari.
amalkan lah gaya hidup sehat lalu sejahtera. :)
dan jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri ok ? *apa kene mengena ?* -.-

p.s; apa tu kelembapan otak berfikir ? -.-

4 comments:

nOoR fAzIeRa said...

adek sy pon ad tabiat yg pelik macam kamu gak..ktorg panggil die tkos itam,,cbb tikos je akn makan tengah2 malam mase org xde,,hehe..

jiwagambarkosong said...

macam sedap je jambu batu + jam..
nak rasa lah
:D

nizam aziz said...

faziera.aish sampai hati sampai panggil tikos hitam. ;(

nizam aziz said...

SAK : sumpah sedap ! cuba lah buat kalau lapar malam-malam buta :)

All time ;