22 November 2010

danga bay,jusco dan saket perot.

salam sejahtera bloggers and readers!
sehatkah?
kalau tak sehat,tiada mengapa.
sehatkan diri anda ok?
ok,dah merepek. :)

and firstly,
tittle of the entry macam best kan?
macam boleh tercalon untuk tittle entry of the year kan?
ok,merepek ke dua kali. -,-

thanks untuk mereka yang bernama
Zul,Yus,Shafiq dan Akmal
kerana mereka entry ini tercipta.
terima dan kasih ya. :)

At first.Got text dari zul.
zul : "yang aku nak datang jb jumpa kau!,rindu"
nzm: "tebiat ke apa kau?" -,-

dan.
memang benar.
Zul,Shafiq akan turun johor bahru.
kerana kursus pelancongan apa entah.
sambil itu,jumpa gua la konon.
"sambil menyelam,minum air konon"
mau tak kembong kalau minom air laot.
siapa lah cipta pepatah di atas. -,-

buncit macam mr.simpsons di atas. -,-

dah,sila abaikan.
berbalik pada objektif utama penceritaan.

Zul : "yang kau kat mana!dah sampai belom foon yew?"
nzm : "kejap,nanti aku sampai lah."
*belum mandi,even siap* :)
dan Zul, Foon Yew tu bukan kilang.

Setibannya gua di Stulang.
Nampak kelibat kereta Old School Akmal atau lebih dikenali sereng.
memang old-timer kereta dia.
tapi.tetap best dan terbaik :)

Sesampai Di rumah.
Mereka Dijamu oleh aku dengan Mee goreng yang ummi masak.
YUS,UNTUNG ZUL,
tahu kenapa?
yus: "eh takpelah Zam,biar aku basuh semua"
nzm: "heh,tak payahlah.mak aku tak suka tetamu basuh-basuh ni"
yus: "takpalah,aku dah biasa"
*speechless*
aku biarkan sahaja yus basuh semua pinggan. -,-
at first rasa sangat bersalah.coz dia tetamu.
but.kepala keras si YUS tu.

Seterusnnya Destinasi.
Danga Bay.
Setiba Di sana.
macam biasa.
ambil gambar.
gambar.
kemudian berjalan.
dan hujan -,- 


Dan Zul!
Terima Kasih kerana merealisasikan objektif entry di atas!
tahu kenapa?
Zul mengidam makan ABC Di kampong Melayu.
Sungguh Banyak Koko!Aku suka jagung sebenarnnya.
Zul Citarasannya sama dengan aku.
ABC dua.
Yus sama dengan Shafiq.
AIS JELLY dua.
sereng ABC juga.
Tetapi lain Franchise.
shafiq.kau tak sedar ke kau demam kan?
bagos! :)

ABC SPECIAL ni yang buat saket perot berada di tittle entry atas tu. :)

good beb,sampai saket perot. -,-

ZUL dan YUS.Two "LOVEBIRDS" yang agak cute
zul kau tetap photogenic ok.even ni pic ke berapa aku tangkap.
ye yus.kau comel.btw aku suka korang,sepadan dan korang layak
digelarkan best KPTM couple.meninggalkan jauh.
couple-couple KPTM laen di belakang. :)

AKMAL dan SHAFIQ
lihat itu.Shafiq cuba menceritkan bagaimana
King Kong Menyerang Bangunan Merlin Tower
yang dilihatnnya sebentar tadi.
Sereng Hanya Meng-Iyakan sahaja.
haha.dongeng belaka. :)

sudah.
cukup dengan dongeng.
destinasi seterosnnya adalah
JUSCO TEBRAU.

sampai sana.
ringkaskan la.
singgah TOPMAN.
singgah kedai JAM.
YUS!ke mana kau menghilang!
ZUL,dah kahwin nanti,bila keluar,jaga YUS baik-baik.
dia suka menghilangkan diri
tanpa sebab. -,-

dan pulang.
mula dari keluar JUSCO.
sehinggalah pulang.
perjalanan pulang ke rumah.
sangat mengazabkan!
terpaksa tahan saket perot!

macam ini.
perasaan aku bercampur baur.
menahan kesaketan perot. -,-

setibannya di rumah.
ini jawapannya

korang tahu kan.apa terjadi seterusnnya? :)


p.s; 2 untuk 2 kali tayar kereta sereng pancit -,-

2 comments:

Kenishiee Wataru said...

hahak3 percutian yang canggih ^.^

nizam aziz said...

haha.siodd je.sangat canggih. -,-

All time ;