25 August 2010

merepek kesekian kalinnya.

tangan.
katakan iya sahaja yang benar aku rindu untuk memegang,
sekarang aku hanya mampu memerhatikan tidak mampu memegang lagi,

mata,
pejamkanlah sahaja pada setiap yang tersakiti dilihat,
kerana sekarang bukan lagi untuk kau celikkan kembali pada kelibat,

telinga,
tutup sahajalah pada setiap halwa deria yang didengari,
kerana bukan sekarang waktu untuk kau bukakan semua yang terlepas untuk dilahari,

ye memang benar,ruang waktu aku kosong.
ye memang benar,legar masa aku pesong.

setiap nada detik,aku rindu pada halwa yang indah.
setiap tali dipetik,aku rindu pada kata yang sudah.

heh!aku mahu marah!biar semua tahu yang aku ni pemarah!
oh sebentar!ia tidak lagi mampu padamkan segala amarah!

setiap kali itu jantung aku berdetak menahan segala NYA,
setiap kali itu minda disekati segala yang bergolak pada NYA.

sudahlah.cukup sahaja sampai di sini aku merepek untuk ke sekian kalinnya,
sudahlah sahaja.memang benar mencukupi aku merepek untuk kali ini.

merepek!
merepek!
merepek!




p.s; merepek kerepek. -,-

1 comment:

black forest said...

laen kli law nk merepek, ajk bff kamu ni skli. i'll always there for u :)

All time ;