25 July 2010

Mungkin Berdua lebih baik ;)



Masih aku ingat,apa yang kau pakai masa hari pertama,
Kau datang dalam hidup aku,dan hati ku berkata hey,
ada sesuatu dalam diri kau, :)


Kerana,apa yang kau buat dan apa yang kau ucapkan,
membuat aku lelah untuk bernafas, :)

Jadi mungkin benar yang aku tak mampu hidup tanpa engkau,
dan mungkin berdua lebih baik :)

Tetapi Perjalanan kau dan engkau masih jauh,
masih banyak lagi perlu dilalui,
Tetapi semuannya berlalu sebegitu pantas :)
dan segalannya sudah berakhir,

dan selepas semuannya sudah hilang,baru aku sedar yang,
Mungkin berdua lebih baik ;)

Dan aku masih ingat akan pandangan wajah engkau,
cara kau menjeling,cara kau melontarkan kata,
kau buat aku terawang-awangan,

kerana setiap kali aku pejamkan mata,
dan bawa diri ku di awangan,
aku dapati yang segalannya memang berakhir sudah. :)

p.s;mungkin ;)


No comments:

All time ;