26 June 2010

oh cinta


oh cinta,
kini kau datang bersua,
buat aku rasa suka,

oh cinta,
dulu kau pergi,
hati yang kau sakiti,

cinta datang dan pergi,
tak pernah aku sesali,

jodoh adalah azali,
amat aku hormati,

oh cinta kini kau datang lagi,
datang mengetuk pintu hati,
pintu hati yang hampir terbuka lagi,
berharap tidak berbuah dua kali,

pandang,
lihat,
renung,
muslihat?

kali ini,
biarlah ia begini,
tiada muslihat,
tidak dapat dilihat,

menenangkan,
mengasyikkan,
mengujakan,

ye hati,aku sudah jatuh hati,
ye mata,aku sudah dapat "lihat" lagi,

oh cinta,
datang kau bukan auta,
datang kau adalah fakta,

ye,aku insan biasa,
ye,aku manusia biasa,

perasaan ini mengasyikkan,
dan iannya terlalu asyik,

hari,kau datang lagi,
cinta.kau datang lagi,
buat aku tersenyum lagi,
indah kau bukan mimpi lagi,

tapi sampai bila aku nak pendam,
aku takut ia menjadi dendam,
yang tak akan pernah padam,

p;s: Oh cinta,kau suka diduga, :)

No comments:

All time ;