25 June 2010

hey cinta!

hey cinta!
hey buta!
hey gila!
hey kita!

hey cinta!
kalah sudah aku dalam permainan kau!

hey buta!
terdampar aku kegelishan dipermainkan kau!

hey gila!
hilang sudah waras aku dicantas logika kau!

hey kita!
terhakis sudah memori kau dan aku!

hey akal,
untuk apa kau ingati,
perkara sudah mati,

hey mata,
untuk apa kau merenung,
jika yang ditenung buat kau termenung,

hey telinga!
untuk ape kau ngiangkan kembali benda yang terjadi,
segalannya sudah hanya untuk kau abadi,

hey hidung!
kenapa kau menghidu pada masa "lalu"
perkara it sudah "lalu"

hey mulut!
apa yang kau cakapkan ni,
biarlah cinta henti di sini,

hey tangan!
kenapa kau mencari "kabus"
benda tu halus!

hey kaki!
untuk apa kau jejakkan kaki kau untuk disakiti,
sedangkan indah menanti,

hey empunya badan,
pergilah kau dari sini!
cinta dah tak perlukan kau lagi!

hey,aku nk buat apa aku buat,
hey,aku suka apa yang aku buat,
hey,jangan halang aku!
aku nak tido!
aku nak makan!
aku nk berak!
aku nak kencing!
aku nak smuannya!
aku manusia!
manusia biasa!


p;s: hey cinta,cinta buta,buta gila,gila hati,hati suka,suka hati la!

No comments:

All time ;